regie: Gabriela Pichler | land: Zweden | jaar: 2018 | check-in
Zweedse youngsters met ballen maken een reclamefilm van hun in slaap gesukkelde hometown. Ze richten hun mobiele telefoons en selfiesticks op iedereen die niet in de door de overheid gemaakte commercial mag deelnemen. Hartverwarmend, hilarisch en knetterfris.
Praktisch
- zaterdag 4 januari
- Inloop: 19:30 uur
- Start film: 20:00 uur
- Engels ondertiteld
- Kaartjes zijn alleen online te verkrijgen
Entree is 15 euro. Dit geeft je toegang tot de film inclusief 1 Playground Non Alc. IPA-biertje van vandeStreek. >>>Ticket bestellen <<<
Eerst een goede bodem leggen? Van 18:30 – 19:30 is het mogelijk om voor 13,50 te genieten van een lokaal pita-maal met uitzicht op de bierketels. Aanschuiven is alleen op reservering mogelijk: bestel in de ticketshop ook een kaartje voor het eten om een plek aan tafel te bemachtigen.